9 aug. 2011

Huseby bruk







Så nu ska det bli skärpning igen. Jag har varit bortrest varje vecka nu på min semester så jag har inte kunnat skriva nya inlägg. Vi har bland annat varit och bilat runt i Värmland, otroligt vackert! Och dessförinnan torpet.

Strax utanför torpet ligger Huseby bruk, ett jättefint gods med gamla byggnader. Bland annat hittade vi en liten liten loppis och en gammal brukshandel. Så där gick vi ett par timmar och bara strosade runt. Och fikade förståss!
En annan dag får jag visa vad vi hittade på loppisen =)
Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Ser ut som ni har varit på många härliga ställen, Huseby känner jag igen för deras julmarknad...
    Ja nu har jag börjat jobba igen och vet inte vad semestern tog vägen men fort gick det och hade tänkt en massa men det blev knappt någonting gjort, tog det lugnt och njöt istället...
    Det var nog det som behövdes..
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Du när du skriver såhär fina grejer, får jag sno det utan att fråga och länka till dig då??

    Kramar

    SvaraRadera